خرید مویز سیاه بیدانه درجه یک

خرید مویز سیاه بیدانه با کیفیت درجه یک که بهترین نوع مویز به شمار می رود دراین مجموعه به صورت بسته بندی در کارتون و فله ای امکان پذیر شده است خریداران علاقمند به این محصولات برای تامین نیازشان با واحد فروش این مجموعه ارتباط بگیرند.

خرید مویز سیاه بیدانه درجه یک

مویز سیاه چگونه کشمشی است؟

مویز سیاه بیدانه

مویز سیاه نوعی کشمش است که از انگور سیاه معروف به شانی یا شاهانه به دست می آید و به صورت دانه دار و بیدانه یافت می شود بسیار درشت ، گوشتی و به عنوان ماده مقوی مکمل در نظر گرفته می شود. که برای جلوگیری از آلزایمر ، تقویت حافظه و ذهن توصیه زیادی به آن شده است.

 

در ایران مناطق محدودی مویز سیاه را تولید می کنند که می توان به تاکستان قزوین و منطقه کردستان اشاره کرد که تولید آن در مهرماه شروع شده و خرید ، فروش آن در ماه آبان صورت می گیرد که به خاطر تولید کم  تا قبل ازعید به اتمام می رسد، روش تولید آن نیز طبیعی و آفتاب خشک بوده و به روش سنتی با دست تمیز شده و معمولاً برای فراوری به کارخانه برده نمی شود. و با این روش دیگر خواص این محصول با ارزش از دست داده نمی شود.

 

 نوعی دیگر از مویز سیاه بیدانه نیز وجود دارد که وارداتی از کشورهای افغانستان و ازبکستان به نام مویز افغان و ازبک می باشد که ظاهری سیاه و مشکی ، بیدانه و درشت دارد که متاسفانه با این شرایط آشفته بازار ارز قیمت آن بسیار بالا رفته و از سبد غذایی بسیاری از خانواده های ایرانی حذف گردیده است.

 

خرید مویز سیاه

خرید مویز سیاه بیدانه در این مجموعه

در این مجموعه که عرضه انواع کشمش را مستقیم از کارخانه کشمش انجام می دهد علاوه بر مویز سیاه یا شانی محصولات دیگری نظیر موارد زیر نیز صورت می گیرد :

  1. مویز ریش بابا
  2. مویز فخری
  3. مویز دشمن زیاری
  4. انواع کشمش سبز ، تیزابی ، طلایی و سرکه ای
  5. ضایعات کشمش

محصولات ذکر شده فوق بنا بر نظر مشتری در کیفیت های مختلف از درجه یک و اعلا گرفته تا درجه 3 با قیمتی رقابتی در سراسر ایران عرضه می گردد.

 

عرضه محصولات این مجموعه می تواند به صورت حضوری در کارخانه کشمش و انبار آن باشد یا اینکه با ارسال نمونه یا سمبل به صورت اینترنتی و غیرحضوری صورت پذیرد. بسته بندی انواع مویز نیز به صورت کارتون های 10 کیلویی و همچنین فله ای همراه با دم و شاخه در کیسه و گونی می باشد.

 

برای خرید مویز سیاه بیدانه با کیفیت اعلا و دیگر محصولات این مجموعه کافی است با مدیر فروش کارخانه در این سایت از طریق پیام رسان واتساپ یا تماس تلفنی ارتباط یرقرار کنید یا اینکه فرم مشاوره و ثبت سفارش محصول را تکمیل نموده و ارسال کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما