خرید مویز بیدانه ازبک در بازار

مشتریان گرامی خرید مویز بیدانه ازبک با کیفیت مرغوب و مستقیم از تولید به مصرف در این مرکز امکان پذیر شده است جهت سفارش انواع کشمش و مویز هسته دار و بدون هسته با واحد فروش تماس بگیرید.

خرید مویز بیدانه ازبک در بازار

مویز ازبک بیدانه

 مویز بیدانه ازبک

مویز از جمله خشکبار های خوش طعم که با سدیم ناچیزی و نداشتن چربی سرشار از مواد معدنی مانند آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین B و انواع ویتامین ها می باشد. مصرف مویز در کیک و شیرینی و همراه غلات در صبحانه باعث افزایش انرژی و پیشگیری از سستی و رخوت می شود. این محصول در تقویت حافظه و عظلات نیز نقش بسزایی دارد.

کشمش مویز میوه خشک شده انگور بوده که در رنگ های متنوع سیاه ، قهوه ای ، قرمز سوخته و زرد موجود بوده و بدون شک بهترین نوع مویز به رنگ سیاه و در سایز درشت می باشد که از محصولات ایرانی آن می توان به مویز سیاه شیراز و مویز شانی اشاره کرد که بیشتر دارای هسته های ریز و نرم می باشد اما مویز سیاه بیدانه نیز وجود دارد که از کشورافغانستان و ازبکستان تحت عنوان مویز افغان و ازبک به ایران وارد می شود که سیاه رنگ ، بیدانه و خوش طعم و در اندازه و سایزهای مختلف موجود می باشد.

مویز بیدانه ازبک یکی از انواع مویزهای مرغوب وارداتی با اندازه های مختلف که از کشور ازبکستان از مرزهای غربی و جنوبی وارد کشور می شود این مرکز مستقیم و بدون واسطه این محصول را وارد و اگر نیاز به فرآوری داشت انجام داده و سپس در بازار عرضه می کند.

خرید مویز بیدانه

خرید مویز بیدانه ازبک در بازار

در این مجموعه علاوه بر انواع کشمش عرضه مویز بیدانه ازبک بیدانه نیز در سبد فروش محصولات آن وجود دارد این مرکز اقدام به راه اندازی و طراحی چندین سایت کرده تا مشتریان گرامی ضمن آگاه سازی از بهترین محصولات عرضه شده بهره مند شود.

در واقع این مجموعه به منزله پل ارتباط دهنده بین مشتری و کارخانه است و فروشگاه اینترنتی نیست در اینجا خریدار مستقیم به کارخانه متصل می شود و با آگاهی کامل بهترین محصول را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب خرید می کند.

البته در خرید چنین مویزهایی بایستی نکاتی را توجه کرد که اولاً محصول نرم و تازه باشد که این نشان از امسالی بودن آن می دهد و ثانیاً طعم و مزه آن می باشد که بعضی مویزها مزه ملس می دهد که این نشان از کیفیت پایین آن دارد و قابل ذکر است که یک نوع مویز با قیمت مناسب تر از کشور تاجیکستان وارد ایران می شود که به نام مویز ازبک به فروش می رسد که اصلاً قابل مقایسه نیست لذا در موقع خرید رنگ ، نرمی و طعم و مزه آن را حتماً نظارت و کنترل بفرمایید.

خرید مویز بیدانه ازبک در بازار از طریق این مجموعه انجام می شود و مشتریان می توانند برای خرید انواع مویز با مدیر فروش کارخانه آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت تا ارسال آن در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما