خرید مویز بدون هسته و هسته دار سیاه

مشتریان گرامی این مجموعه در زمینه خرید مویز بدون هسته و هسته دار سیاه با بهترین کیفیت می تواند نیاز شما را تامین کند برای اطلاع از نوع محصولات و استعلام قیمت با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

خرید مویز بدون هسته

انواع مویز در بازار ایران

 مویز بدون هسته

کشمش و مویز از جمله محصولات و فراورده های به دست آمده از انگور به شمار می رود که ماندگاری و خواص آن خیلی بیشتر از انگور بوده لذا اکثر تولیدکنندگان سعی می کنند اکثر محصول خود را هم برای سود بیشتر و هم اینکه زمان بیشتری محصول را نگه دارند تبدیل به کشمش و یا مویز کنند.

مردم ایران بسته به نوع ذائقه بیشتر ترجیح می دهند که محصولی را خریداری کنند که به صورت ارگانیک تولید شده و مواد افزودنی کمتری خورده باشد که معمولاً مویز نسبت به کشمش خیلی کمتر مواد افزودنی به آن اضافه می شود و این محصول بیشتر در معرض آفتاب تولید می شود.

اگر بخواهیم تحلیلی از مویزهای تولید شده در ایران داشته باشیم باید گفت که این محصولات بیشتر هسته دار و بسته به نوع انگور در رنگ های متنوع موجود می باشد که معمولاً بهترین نوع آن مویز سیاه رنگ می باشد که در نمونه هایی نظیر مویز انگور سیاه ، مویز شانی و مویز ریش بابا سیاه موجود بوده که در مناطقی از استان فارس و کردستان این محصولات به صورت کاملاً سنتی و حتی دیم که هیچ کود و سمی به آن زده نمی شود تولید و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

در ایران مویز بدون هسته خیلی کم تولید می شود و از آنجایی که کشورهایی نظیر افغانستان و ازبکستان این محصول را با بهترین کیفیت تولید می کنند لذا برای تامین نیاز مردم مویز ازبک و افغان که بیدانه ، سیاه رنگ و در سایزهای مختلف می باشد به کشور وارد می شود البته گفتنی است که در سال 99 با افزایش قیمت ارز نرخ این محصولات هم بسیار گران شده و از سبد غذایی بسیاری از خانواده ها حذف گردیده زیرا که توان خرید آن را ندارند.

خرید مویز بدون هسته

خرید مویز بدون هسته و هسته دار سیاه

این مجموعه در راستای فرهنگ آگاه سازی مشتریان که بتوانند با دید باز محصول ورد نظر خود را خریداری کنند اقدام به طراحی و راه اندازی چندین سایت نموده تا خریداران واقعی مستقیم با کارخانه متصل شوند و محصول مورد خود را سفارش دهند در واقع این مجموعه یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه یک پلی است که خریدار را بدون هیچ واسطه ای به کارخانه کشمش وصل می کند تا با اطمینان خاطر و بهترین محصول را خریداری نماید.

مشتریان گرامی برای خرید مویز بدون هسته و هسته دار سیاه حال چه نوع ایرانی یا مویزهای وارداتی ازبک و افغان کافی است با مدیر فروش مجموعه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا اطلاعات لازم در این زمینه به شما داده شود در پایان ذکر این نکته مهم است که برای خرید انوع مویز عواملی وجود دارد که در قیمت آن تاثیرگذار است از جمله می توان به اندازه و سایز مویز ( ریزی و درشتی ) ، داشتن هسته یا نداشتن آن و رنگ مویز اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما