خرید مویز افغان درشت در بازار

مشتریان گرامی خرید مویز افغان درشت با بهترین کیفیت ممکن در بازار از طریق این مرکز امکان پذیر شده است اگر قصد سفارش انواع مویز و کشمش پلویی کیلویی را دارید با بخش فروش مجموعه در این سایت ارتباط بگیرید.

خرید مویز افغان درشت در بازار

مویز افغان درشت

 مویز افغان درشت

مویز محصولی سالم و طبیعی در دو نوع هسته دار و بدون هسته و دو سایز ریز و درشت که از انگور به روش آفتابی یا سایه خشک تولید می شود و در قیاس با کشمش تاکستان اندازه ای درشت تر ، گوشتی تر و نیز مقوی تر و خواص کامل تر می باشد.

مویز های تولید شده در ایران بیشتر دارای هسته و دانه می باشند و رنگ های متنوع سیاه ، قهوه ای و قرمز داشته و برای عرضه مویز بیدانه به ناچار از کشورهایی مانند افغانستان و ازبکستان مویز افغان و ازبک به کشور وارد شده تا نیاز مردم در این زمینه تامین گردد.

مویز افغان درشت دارای رنگی سیاه ، بیدانه و بسیار شیرین و خوش طعم  که  دارای خواص تقویتی برای ذهن ، حاقظه و عظلات می باشد که معمولا پس از ورود به کشور از خراسان به سراسر کشور در بسته بندی کارتونی 10 کیلویی توزیع و پخش می شود.

مویز افغان در سال 99 تحت تاثیر افزایش نرخ ارز قیمت آن نوسان زیادی داشت که از یک طرف بصرفه نبود که وارد کشور شود و از طرف دیگر مردم توان خرید این محصولات را با این قیمت نداشتند لذا از سبد غذایی بسیاری از مردم حذف گردید.

با وجود همه این مشکلات باز هم شرکت های بزرگ عرضه مواد غذایی نظیر کوروش این محصول را خریداری کرده و در بسته های سلفونی 250 گرمی بسته بندی کرده  و در فروشگاه های زنجیره ای خود در سراسر ایران عرضه می کند.

پیشنهاد مجموعه ما به شما هم وطنان عزیز این است که مویز سیاه ایرانی را که بسیار خوش طعم ، لذیذ و قیمت آن ارزان تر بوده و در مناطقی از کردستان و استان فارس تولید می شود را جایگزین مویز افغان کنید که با این کار از کشاورزان خودمان هم حمایت کنیم.

خرید مویز افغان

خرید مویز افغان درشت در بازار

برای خرید مویز افغان درشت در بازار توجه داشته باشید که محصول تازه و امسالی ، نرم و قابلیت انعطاف پذیری داشته باشد و اگر ترش مزه بود و زدگی داشت این دلیل بر ماندگی و کهنگی بار می باشد پس حتماً قبل از خرید از مزه و نرمی و سالم بود آن مطمئن شوید برای اطمینان از این موارد از مرکزی معتبر این محصولات را خریداری کنید.

این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه عرضه انواع کشمش و مویز برای بازار داخل و صادرات فعالیت دارد مشتریان می توانند برای آشنایی بیشتر با محصولات از وب سایت های این مجموعه بازدید کرده و در صورت رضایت با بخش فروش ارتباط گرفته تا ضمن راهنمایی و مشاوره کلیه کارهای مربوط به سفارش شما را انجام دهند و محصول شما را از طریق شرکت های باربری و حمل و نقل مانند اتوبوس و کامیون در کمترین زمان ممکن و در هر نقطه ای که در ایران هستید ارسال کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما