خرید عمده کشمش پلویی آفتابی کارخانه

خرید عمده کشمش پلویی آفتابی که از بهترین محصولات منطقه تاکستان قزوین می باشد در کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه انجام می شود برای سفارش محصول به صورت حضوری و اینترنتی با بخش فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

کشمش پلویی آفتابی

کشمش پلویی آفتابی چگونه محصولی است ؟

کشمش پلویی آفتابی

بدون تردید یکی از محصولاتی که به دفعات زیاد اسم و آوازه آن را در بازار شنیده اید کشمش پلویی می باشد که در انواع کشمش پلویی آفتابی ، تیزابی و طلایی بوده و همچنین به صورت بیدانه یا دانه دار در بازار موجود می باشد .

 

**** کشمش پلویی آفتابی که بحث ما در مورد آن است در دو سایز ریز و درشت بوده که سایز ریز آن به عنوان کوچک ترین نوع کشمش در ایران به شمار می رود و در واحدهای تولیدی صنایع غذایی اعم از کیک ، کلوچه و شیرینی و همچنین در طبخ غذا به کار برده می شود.

 

تولید این محصول به آسان ترین و راحت ترین شیوه یعنی آفتاب خشک در معرض نور خورشید می باشد که محصول تولید شده به صورت فله همراه با دم ، شاخه ، گرد و خاک جمع آوری شده و به کارخانه فراوری کشمش انتقال داده می شود و در کارخانه کارهایی مانند شستشو ، جدا کردن دم و شاخه ، روغن زنی و در انتها عملیات سورتینگ با دستگاه کالر لیزر که انواع کشمش را نظر رنگ و اندازه مرتب می کند صورت می گیرد.

 

****کسانی که خرید عمده کشمش پلویی انجام می دهند بهتر است بدانند کدام مناطق این محصول را تولید می کنند؟

 

بدون شک بهترین کشمش پلویی ایران در مناطق تاکستان ، شال ، اسفرورین و نرجه استان قزوین تولید می شود بعد از آن می توان به مناطق ملایر همدان ، بناب و ملکان آذربایجان ، اراک ، زنجان و قوچان خراسان اشاره کرد.

 

خرید عمده کشمش

خرید عمده کشمش پلویی به صورت حضوری و اینترنتی

کارخانه تولید کشمش پلویی این مجموعه در تاکستان واقع شده است که انواع کشمش پلویی آفتابی ، کشمش تیزابی و کشمش طلایی انگوری و انواع مویز را برای تجار و بازرگانان عرضه می کند و این عزیزان می توانند به صورت حضوری در این واحد تولیدی یا اینترنتی از طریق سایت های این مجموعه نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند.

 

لازم به ذکر است که واحد دیگر تولیدی این مجموعه در منطقه کاشمر قرار دارد که انواع کشمش قلمی اعم از سبز ، زرد و آفتابی خوراکی و آبگیری را در حجم عمده با کیفیتی اعلا و قیمتی مناسب برای مشتریان عزیز در سراسر ایران توزیع می کند.

 

****بسته بندی محصولات پلویی کارخانه برای عرضه در داخل ایران در کارتون های 9 کیلویی و برای صادرات 4 ، 5 و 10 کیلویی بوده که وزن کارتون و طرح و برند روی آن بسته به نظر مشتری محترم دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما