خرید بهترین کشمش پلویی تاکستان

مشتری گرامی خرید بهترین کشمش پلویی تاکستان با کیفیت مرغوب که در واقع همان درجه یک محسوب می شود در این مجموعه انجام می گیرد برای سفارش انواع کشمش تاکستان با واحد فروش کارخانه در این سایت ارتباط بگیرید.

خرید بهترین کشمش پلویی تاکستان

بهترین کشمش پلویی تاکستان

بهترین کشمش پلویی تاکستان

یکی از انواع کشمش که به دفعات نام آن را در بازار شنیده اید بی شک کشمش پلویی می باشد که مرکز اصلی تولید آن در تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان می باشد که در حجم بسیار بالایی تولید ، فرآوری و بسته بندی کرده و در بازار داخل و بازارهای خارج از کشور صادرات می کنند.

انواع کشمش صادراتی تاکستان برای فروش داخل و صادرات شامل کشمش پلویی آفتابی ، کشمش پلویی تیزابی طلایی و خرمایی می باشد که بدون هسته بوده و از نظر کیفیت در ایران بهترین می باشد.

 

**** بهترین کشمش پلویی محصولی است که از لحاظ جنس ، رنگ و سایز یک دست و دست چین شده باشد که معمولاً این عمل در کارخانه با انواع دستگاه های سورتینگ لیزری با دقت بسیار بالایی صورت می گیرد و یا اینکه به صورت سنتی با کارگران انجام می شود. که به خاطر خطای انسانی دقت بار دستگاه را نخواهد داشت.

 

**** لذا این مجموعه این امکان را برای هم وطنان عزیز فراهم می کند که اگر تمایل دارند محصول سورت شده کارخانه برای فروش در بازار داخل و صادرات سفارش دهند برای ایشان طبق سفارش آماده خواهد شد یا برای مشتریانی که درخواست کشمش ارگانیک دارند کشمش با دست به صورت سنتی تمیز و دم گیری می شود که ممکن است زمان بر باشد.

مشتریان گرامی برای خرید بهترین کشمش پلویی تاکستان با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر تماس گرفته و درخواست کنید تا عکس و فیلم از نمونه مد نظرتون که به صورت سنتی یا صنعتی در کارخانه آماده شده است برای شما ارسال کنند و تصمیم با شما است که کدام نوع محصول برای کار شما مناسب می باشد.

خرید بهترین کشمش پلویی

خرید بهترین کشمش پلویی کارخانه

این مجموعه مفتخر است به مشتریان عزیز اعلام کند این امکان برای ایشان فراهم شده است که می توانند در کارخانه تشریف فرما شوند و خرید عمده خود را به مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به صورت حضوری انجام دهند اما تعدادی از مشتریان که خریدهای جزئی دارند متاسفانه این امکان برای آنها فراهم نیست و آنها می توانند به روش غیرحضوری سفارش خود را ثبت نمایند تا محصول برایشان ارسال گردد.

این مجموعه کارخانه تولیدی انواع کشمش دراختیار دارد شما که دنبال خرید بهترین کشمش پلویی تاکستان هستید می توانید با اطمینان خاطر و با قیمت مناسب محصول با کیفیت را از مستقیم از کارخانه کشمش در هر نقطه از ایران که هستید سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن این محصول برای شما ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما