تولید کشمش صادراتی گلدن در کارخانه

مشتریان گرامی این مجموعه مرکز تولید کشمش صادراتی گلدن  با بهترین کیفیت ممکن و قیمت رقابتی در منطقه ملکان آذربایجان می باشد برای آگاهی از قیمت انواع محصولات و ثبت سفارش با واحد فروش مجموعه در این سایت ارتباط بگیرید.

تولید کشمش صادراتی گلدن در کارخانه

کشمش صادراتی گلدن

کشمش صادراتی گلدن

در شرایط بسیار سخت تحریم های ظالمانه و عدم انجام تراکنش های مالی بالا متاثر از این وضعیت همچنان تولید کشمش صادراتی در ایران با قدرت ادامه دارد و با وجود همه این مشکلات پشت سر رقبایی چون امریکا و ترکیه این محصولات را با کیفیت اعلا تولید و صادر می کند.

کشمش تولید شده در ایران از نظر کیفیت در دنیا حرف اول را می زند و اگر امروز ما با کشورهای مختلف روابط عادی داشتیم می توانستیم به راحتی بازار کشمش در دنیا را قبضه کنیم حال آنکه همین الان هم با وجود تمام مشکلات از تلاش خود برای صادرات محصولات ایرانی عقب نشینی نکرده و به هر صورتی که ممکن است انواع کشمش را به کشورهای مختلف صادرات می کنیم.

 

لوکس ترین و مناسب ترین کشمش برای صادرات کشمش گلدن بوده که از مهم ترین و بهترین تولیدات مناطقی از استان آذربایجان شرقی مانند ملکان ، بناب و مراغه می باشد که به رنگ زرد ، شفاف ، بدون هسته و گوشتی بیضی شکل می باشد که عمده خریداران آن کشورهای عربی می باشد.

در تولید کشمش گلدن از مواد افزودنی مانند مایع تیزاب و دود گوگرد استفاده می شود و معمولاً باغداران ملکانی این محصول را به روش آویزان کردن در بارانداز تولید می کنند و سپس به صورت فله کشمش به کارخانه انتقال و آنجا نیز پس از شستشو و خشک شدن در گرمخانه دوباره دود گوگرد به آن داده می شود تا محصولی طلایی رنگ و یک دست حاصل گردد. در انتها نیز روی خط تولید سورتینگ کالر لیزر قرار گرفته و مورد سورت رنگ و اندازه می شود.

تولید کشمش صادراتی گلدن

کارخانه تولید کشمش صادراتی گلدن

این مجموعه در کنار تولید و عرضه کشمش صادراتی گلدن  انواع کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش پلویی آفتابی ، کشمش سبز و زرد قلمی کاشمر و همچنین انواع کشمش مویز را مستقیم و بدون واسطه از کارخانه آماده و برای مشتریان در بازار داخل و خارج از کشور از مرزهای زمینی و دریایی ارسال می کند.

 

وقتی صحبت از کشمش صادراتی می شود اول اینکه بایستی محصول بدون هسته بوده از طرف دیگر ماندگاری و دوام آن بالا باشد و در نهایت موجودی آن به گونه ای باشد که در طول سال امکان تامین آن به صورت زیاد وجود داشته باشد.

برای خرید از این مجموعه برای صادرات بایستی ابتدا با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر هماهنگ کرده تا ایشان نمونه محصولات را به صورت فیلم و عکس از فضای مجازی برای شما ارسال کند یا اینکه نمونه فیزیکی به هر کجایی که هستید فرستاده شود و در صورت تایید و رضایت سفارش شما ثبت و کارهایش انجام می شود و اگر تمایل داشته باشید می توانید در کارخانه حضور یابید و از نزدیک محصولات را مشاهده و نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما