تولید و عرضه مویز ریش بابا شیرازی

این مرکز تولید و عرضه مویز ریش بابا شیرازی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب برای عرضه مستقیم در بازار داخل و صادرات به خارج از کشور انجام می دهد خریداران گرامی می توانند برای اطلاع از قیمت انواع محصولات با واحد فروش مجموعه ارتباط بگیرند. پاکت بسته بندی خشکبار دارای فروش بالایی برخوردار میب باشند.

تولید و عرضه مویز ریش بابا شیرازی

مویز ریش بابا شیراز

 مویز ریش بابا شیرازی

 

مویز و کشمش و نخود قرمز در سنندج از فرآورده های به دست آمده از انگور می باشند که به روش های مختلف تولید و به عنوان آجیل و تنقلات مورد استفاده قرار می گیرد که میان وعده کاملی تلقی شده و سبب تقویت حافظه و درمان کم خونی بدن می شود.

تولید مویز از دیرباز در ایران مرسوم بوده که از مهم ترین مراکز تولید آن می توان به مناطقی از استان فارس نظیر داراب ، دشمن زیاری ، بوانات اشاره کرد که محصولات ارگانیک و طبیعی را بدون هیچ گونه مواد افزودنی در بازار عرضه می کند.

از جمله مویزهای تولیدی استان فارس انواع مویز ریش بابا در رنگ های سیاه ، قهوه ای تیره و روشن که دارای هسته بوده و اندازه آن به یک بند انگشت می رسد و مشتریان زیادی در بازار داخل دارد و همچنین به کشورهای افغانستان و پاکستان ، هند و کشورهای افریقایی صادرات می شود.

مویز ریش بابا شیرازی محصولی ارگانیک است که حجم تولید آن در استان فارس بسیار زیاد بوده و در طول سال نیز موجود بوده و می شود برای صادرات روی آن برنامه ریزی کرد چرا که قیمت آن در مقایسه با سایر مویزها ارزان تر بوده و برای کشورهای ذکر شده در بالا که سطح درآمد مردم آنها پایین تر است گزینه مناسبی برای صادرات است.

 این مرکز تولید کننده انواع کشمش و مویز برای تامین نیاز مشتریان داخل و صادراتی می باشد که این نوع مویز را که محبوب و پرطرفدار بوده در سبد فروش محصولات خود قرار داده است و با داشتن یک کارگاه تولید و فرآوری در کوار شیراز می تواند این محصولات را با بهترین کیفیت آماده و در کارتون شکیل و مطابق با نظر مشتری بسته بندی و عرضه کند.

تولید و عرضه مویز

تولید و عرضه مویز ریش بابا شیرازی

در استان فارس فروشندگان زیادی در زمینه تولید و عرضه مویز ریش بابا شیرازی فعالیت دارند که مشتریان گرامی باید تلاش کنند محصولات خود را از مرکز معتبری خریداری کنند که محصول تازه و امسالی ، نرم و گوشتی عرضه کنند. این مجموعه می تواند در این زمینه تامین کننده شما باشد کافی است برای راهنمایی و مشاوره با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

این مجموعه در سابقه فعالیت خود در زمینه انواع مویز علاوه بر عرضه محصولات خود در بازار داخل به کشورهای انگلیس ، مالزی ، افغانستان ، اتیوپی و عراق این محصولات را در بسته بندی کارتون های 5 لایه با وزن 10 کیلویی به صورت خالص و لیبل دار و شیرینگ شده صادر کرده است. و در صورتی که مشتریان بخواهند کلیه کارهای مربوط به اظهار ، امور گمرکی و استاندارد آن را نیز انجام می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما