تولید بهترین کشمش صادراتی قیمت مناسب

بهترین کشمش صادراتی قیمت مناسب در کارخانه این مجموعه واقع در تاکستان تولید می شود صادرکنندگان انواع کشمش اعم از سبز ، طلایی و تیزابی می توانند این محصولات را در بسته بندی کارتونی 5 و 10 کیلوگرم درب کارخانه تحویل بگیرند.

بهترین کشمش صادراتی

انواع کشمش صادراتی ایران

انواع کشمش صادراتی

صادرات کشمش درایران جایگاه بالایی در بین بازار خشکبار دارد و با توجه به نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی خاصی که دارد باعث شده سالیانه محصولات با کیفیت و متنوعی در مناطق خاص تولید و حجم بالایی از آن به کشورهای مختلفی از دنیا صادرات شود.

از محصول هر منطقه نمی توان برای صادرات کشمش استفاده کرد محصولات کدام مناطق در ایران برای صادرات مناسب هستند ؟ چه مشخصه هایی کشمش صادراتی دارند ؟

 

**** کشمش صادراتی ایران در انواع کشمش گلدن یا طلایی انگوری ، کشمش تیزابی یا سلطانی و کشمش سبز و طلایی قلمی می باشد که این محصولات در مناطقی از ایران که انگور و کشمش تولید می کنند وجود دارد.

 

مهم ترین مناطقی که در زمینه تولید ، فرآوری و بسته بندی این محصولات فعالیت می کنند عبارتند از :

  1. تاکستان و شال استان قزوین
  2. ملایر استان همدان
  3. ملکان ، بناب و مراغه استان آذربایجان
  4. کاشمر ، خلیل آباد و قوچان خراسان

 

**** کشمش باید ویژگی ها و مشخصات زیر را داشته باشد تا بتوان آن را صادرات کرد :

  1. بیدانه و بدون هسته باشد.
  2. از مواد افزودنی مجاز مانند تیزاب و گوگرد در تولید آن استفاده گردد.
  3. نوع بسته بندی آن استاندارد ، سالم و مطابق با نظر مشتری باشد.
بسته بندی کشمش صادراتی در کارخانه کشمش این مجموعه در قالب کارتون 5لایه و وزن 5و 10 کیلویی می باشد البته تجار بعضی از کشورهای اورپایی مانند آلمان و سوئیس سفارش در بسته بندی های سلفونی کوچک 500 گرمی ، یک کیلوگرمی و دو کیلویی می دهند.

کشمش صادراتی قیمت مناسب

بهترین کشمش صادراتی قیمت مناسب

**** این مجموعه انواع کشمش را به صورت فله همراه با دم و شاخه از باغدار خریداری نموده و سپس برای فرآوری به کارخانه انتقال و کارهایی از قبیل دم کنی ، غربال کردن کشمش از شاخه و چوب ، روغن زنی و سورت کردن روی آن انجام شده و بسته بندی می گردد.

 

**** با شروع فصل جدید کشمش در مهر ماه 99 متاسفانه قیمت ارز رشد چشمگیری داشت و قیمت محصولات صادراتی را حدود 30% گران تر کرد به عنوان مثال قیمت کشمش سبز صادراتی کاشمر در امروز 22 مهر ماه حدود 40000تومان می باشد در حالی که نرخ بهترین کشمش سبز سال 98 همین موقع 30000تومان بود .

این مجموعه بهترین کشمش صادراتی قیمت مناسب را مطابق با نمونه و خواسته شما درهر جایی از ایران که باشید مستقیماً از کارخانه کشمش عرضه می دارد برای خرید محصول از این مرکز کافی است با بخش فروش این سایت ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما