تولیدکنندگان کشمش آفتابی فارس

این مجموعه از تولیدکنندگان کشمش آفتابی فارس با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب محسوب می شود که این محصولات را در کارخانه فرآوری و به صورت کاملاً تمیز و پاک شده در کارتون بسته بندی و در بازار عرضه می کند.

تولیدکنندگان کشمش آفتابی فارس

کشمش آفتابی فارس

 کشمش آفتابی فارس

بهترین مراکز تولید کشمش آفتابی ارگانیک تاکستان قزوین ، بووانات استان فارس و ملکان آذربایجان می باشند که در دو نوع هسته دار و بدون هسته زیر نور آفتاب خشک می شود این محصول از سراسر ایران مشتری دارد زیرا که از نظر ارزش غذایی و میزان قند نسبت به سایر کشمش بهتر و بالاتر می باشد.

کشمش آفتابی تولید شده در استان فارس به لحاظ شرایط جغرافیایی به صورت دیمی و بدون اینکه هیچ کود و سمی به آن زده شود کاملاً ارگانیک و طبیعی بوده و اگرچه حجم تولید آن در قیاس با تاکستان پایین تر بوده اما از نظر کیفیت و مزه فوق العاده می باشد این محصولات  به عنوان آجیل در تنقلات و همراه با طبخ غذا مورد استفاده قرار می گیرد.

کشمش آفتابی فارس برای خیلی از مصرف کنندگان زیاد شناخته شده نیست و معمولاً بیشتر مشتریان کشمش آفتابی تاکستان را که برند بوده خریداری می کنند لذا این مجموعه به شما عزیزان توصیه می کند که ضمن حمایت از کشاورزان استان فارس برای یک بار هم که شده این کشمش را که از نظر کیفیتی مانند کشمش تاکستان است و قیمت ارزان تری دارد انتخاب نموده و بعد مقایسه کنید.

کشمش آفتابی فارس شسته نشده و به روش سنتی با دست یا در کارگاه بودجاری و سورت می شود لذا دارای پکتین بوده که این برای سلامتی انسان بسیار با ارزش می باشد زیرا که این فیبر طبیعی باعث دفع زیاد مواد زائد از دستگاه گوارشی شده و همچنین با کمک به کاهش وزن و دفع چربی ها امراض قلبی و عروقی را کاهش می دهد البته اگر این کشمش در کارخانه شسته شود قطعاً این خاصیت از بین خواهد رفت.

تولیدکنندگان کشمش آفتابی

فروش کشمش آفتابی تولید شده 

این مجموعه در سبد فروش محصولات خود علاوه بر انواع کشمش طلایی ، تیزابی ، سبز قلمی و انواع مویز ، کشمش آفتابی فارس را نیز قرار داده تا مشتریان در سراسر ایران بتوانند از کشمش های مناطق مختلف ایران مصرف کرده و از خوردن آن لذت ببرند.

 

**** این مجموعه که از تولیدکنندگان کشمش آفتابی فارس به شمار رفته سعی می کند به صورت تخصصی برای مشتریان در مورد این کشمش مطالب نشر دهد تا اطلاعات خریداران زیاد شده و خود با آگاهی کامل و اطمینان خاطر نسبت به دادن سفارش اقدام کنند.

اگر قصد خرید کشمش آفتابی فارس را که از محصولات مناطق بوانات و داراب می باشد دارید کافی است با مدیر فروش مجموعه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا ایشان در بستر پیام رسان واتساپ تصاویر و فیلم نمونه ها را برای شما ارسال نموده و اگر نیاز بود نمونه فیریکی نیز فرستاده شود که در صورت تایید و رضایت کامل نسبت به سفارش اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما