توزیع مویز قرمز شیرازی عمده

در این مجموعه توزیع مویز قرمز شیرازی عمده و جزئی با بهترین کیفیت ممکن از تولید به مصرف انجام می شود این محصولات در قالب بسته بندی کارتونی قابل عرضه برای بازار داخل و حتی صادرات می باشد برای ثبت سفارش با بخش فروش مجموعه هماهنگ کنید.

توزیع مویز قرمز شیرازی عمده

مویز قرمز شیرازی

 مویز قرمز شیرازی

در کشور ما در کنار کشمش انواع مویز در طیف رنگ های قرمز ، قهوه ای و سیاه تولید و عرضه می شود که بیشتر این محصولات به صورت هسته دار بوده و در بازار داخل به فروش می رسد.

مویزهای تولید شده در ایران بیشتر در مناطق دشمن زیاری ، داراب ، بوانات و شیراز استان فارس ، کاشمر خراسان رضوی ، تاکستان قزوین ، ملایر همدان و سردشت و مهاباد استان کردستان تولید می شود که در بازار سراسر کشور توزیع می شود.

مویز قرمز شیرازی یا بش دشمن زیاری یکی از انواع مویزهای طبیعی به شمار رفته که دارای هسته نرم و طعم بسیار خوشمزه بوده و در تولید آن از هیچ ماده افزودنی من جمله گوگرد و روغن استفاده نشده و کاملاً ارگانیک می باشد.

مویز قرمز که یکی از تنقلات در آجیل می باشد و سرشار از ویتامین ها و املاح معدنی زیادی بوده که می تواند نیازهای بدن را تامین کند از جمله خواص آن می توان به کنترل فشار خون ، رفع کم خونی، تحکیم استخوان ها، تصفیه کننده خون، خواص آنتی اکسیدانی و تقویت سیستم ایمنی اشاره کرد.

در کنار مویز قرمز مویزهای دیگری نظیر مویز ریش بابا قهوه ای روشن و تیره ، مویز رطبی ، مویز عسکری و مویز سیاه سمرقندی نیز در استان فارس تولید و در بازار داخل و همچنین صادرات عرضه می شود.

توزیع مویز قرمز

توزیع مویز قرمز شیرازی عمده

این مجموعه در زمینه تولید و عرضه انواع کشمش و مویز برای بازار داخل و صادرات به صورت تخصصی فعالیت دارد که سابقه صادرات انواع مویز به کشورهای انگلیس ، مالزی ، اتیوپی ، عراق و افغانستان را در کارنامه خود داشته و می تواند به عنوان تامین کننده در کنار مشتریان گرامی باشد و نیاز ایشان را رفع نماید.

 

توزیع مویز قرمز شیرازی و سیاه سمرقندی به صورت عمده و جزئی در فصل جدید در این مجموعه نیز شروع شده و این امکان برای مشتریان وجود دارد که ضمن حضور در کارخانه نسبت به سفارش خود اقدام نمایند و یا اینکه به صورت اینترنتی و غیرحضوری در هر جای ایران سفارش خود را ثبت نمایند.

گفتنی است ارسال کلیه این محصولات از کارگاه این مجموعه در شیراز می باشد که از طریق شرکت های باربری اتوبوسی و کامیونی به سراسر ایران توزیع می گردد اگر قصد خرید مویز قرمز شیرازی و همچنین دیگر محصولات این مجموعه را دارید کافی است با مدیر فروش کارخانه جناب آقای نادری فر ارتباط تلفنی یا در بستر پیام رسان واتساپ برقرار نموده و در مورد میزان موجودی انواع کشمش و مویز ، قیمت و بقیه مسائل وارد مذاکره و گفتگو شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما