تامین کننده کشمش مرغوب صادرات

این مجموعه عرضه کننده و تامین کننده کشمش مرغوب صادرات در انواع طلایی و تیزابی برای ارسال به کشورهای مختلف در اقصی نقاط دنیا می باشد لطفا برای هماهنگی بیشتر با قسمت فروش مجموعه در این وب سایت ارتباط بگیرید.

تامین کننده کشمش مرغوب صادرات

کشمش مرغوب صادرات

 کشمش مرغوب صادرات

 

از دیرباز ایران در زمینه تولید و صادرات انواع کشمش در دنیا سرآمد بوده و با وجود تمام تحریم های ظالمانه می کوشد هر طور شده این محصولات را با کیفیت را در بازارهای جهانی عرضه کند.

مراکز تولید کشمش صادراتی در ایران مناطقی نظیر تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان ، کاشمر و خلیل آباد خراسان می باشد که هر در منطقه ای محصول منحصر به فردی داشته و جزء برند همان منطقه محسوب می شود که این به شرایط آب و هوایی خاص غالب بر منطقه و نوع اقلیم حاکم دارد.

انواع کشمش مرغوب صادرات که در ایران تولید می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کشمش گلدن یا پلویی طلایی ، کالیفرنیایی
  2. کشمش تیزابی روشن و خرمایی
  3. کشمش پلویی آفتابی
  4. کشمش سبز و زرد قلمی کاشمر
  5. انواع کشمش مویز
بیشترین حجم صادراتی کشمش ایران مربوط به کشمش پلویی طلایی و تیزابی می باشد که حدود 30 درصد صادرات را به خود اختصاص داده و در ضمن مشکلات و چالش های روبروی آن برای صادرات نیز خیلی به ندرت است که بخواهند باری را به خاطر عدم کیفیت برگشت بدهند.

در مورد کشمش مرغوب صادرات می توان گفت که بایستی کشمش آن ماندگاری و طول عمر بالایی داشته باشد که این نیازمند افزودن موادی مانند تیزاب و دود گوگرد در مراحل فراوری می باشد که ضمن افزایش طول عمر نگهداری محصولات را نیز راحت تر می کند و از طرف دیگر هم اینکه موجودی آن نیز در طول سال زیاد و در دسترس باشد که این در مورد همه کشمش ها صدق نمی کند.

تامین کننده کشمش

 

 تامین کننده کشمش مرغوب ویژه صادرات

این مجموعه چندین واحد تولیدی مجهز و دارای دستگاه های بروز سورتینگ به عنوان تامین کننده کشمش مرغوب ویژه صادرات در مناطقی نظیر ملکان ، تاکستان ، کاشمر و شیراز می باشد که می تواند نیاز اکثر مشتریان برای سفارش انواع کشمش مرغوب را به بهترین نحو ممکن تامین کند.

بسیاری از مشتریان صادراتی درخواستی از مدیر فروش کارخانه کشمش دارند که بسته بندی محصولات آنها با طرح و لیبل شرکت خودشان باشد باید گفته شود که این کار قابل انجام است ولی در نظر داشته باشید که فرایند طراحی کلیشه ، چاپ و آماده سازی کارتون چند روزی طول می کشد که این رو مشتریان در نظر بگیرند و به زمان سفارش اضافه کنند.

اگر قصد خرید کشمش مرغوب صادرات از این مجموعه را دارید کافی است با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید تا ایشان در مرحله اول عکس و فیلم از محصولات به صورت مجازی برای شما ارسال کند اگر سفارش شما غیرحضوری است که می شود نمونه برای شما ارسال گردد و اگرهم خواستید می توانید حضوری در کارخانه تشریف بیاورید و از نزدیک محصولات را دیده و در صورت رضایت سفارش خود را بدهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما