تامین کشمش انگوری بیدانه برای صادرات

این مجموعه تامین کشمش انگوری بیدانه از بهترین تولیدات منطقه ملکان و بناب آذربایجان برای عرضه در بازار داخل و صادرات می باشد مشتریانی که قصد صادرات کشمش دارند می توانند از تجارب این مجموعه و محصولات آن بهره بجویند.

تامین کشمش انگوری بیدانه برای صادرات

 صادرات کشمش انگوری بیدانه

کشمش انگوری بیدانه

لوکس ترین و بهترین محصول صادراتی ایران که مشتریان و هواداران زیادی در خارج از کشور دارد کشمش انگوری بیدانه می باشد که صادرات آن بدون هیچ دردسر و مشکلی به اقصی نقاط دنیا از مرزهای آبی و خاکی کشور انجام می شود.

کشمش انگوری بیدانه معمولاً به نام های کشمش پلویی طلایی ، کالیفرنیایی و گلدن نیز شناخته می شود که در تولید آن از مایع تیزاب و دود گوگرد به عنوان نگهدارنده در برابر آفات ، حشرات و اینکه رنگ کشمش کامل طلایی گردد استفاده می شود.

 عمل گوگرد زنی هم توسط باغدار و هم در کارخانه کشمش پس از شستشو و خشک شدن در گرمخانه انجام و محصول تولیدی کامل و یک دست طلایی می شود که این عمل گوگرد زنی دوباره قابل قبول بسیاری از کشورهای اورپایی نیست و مجوز ورود این محصول را با این شاخصه ها به کشورشان داده نمی شود. لذا صادرکنندگان حتماً باید قبل از سفارش به این موضوع مهم توجه داشته باشند. که دچار خسارت و زیان نگردند.

کشمش انگوری بیدانه ویژه صادرات در مناطقی از استان آذربایجان شرقی نظیر ملکان ، بناب و مراغه و همچنین ملایر استان همدان تولید می شود که قسمت اعظم این محصول به کشورهای عربی صادر می شود برای صادرات کشمش به کشورهای ثروتمند عربی نظیر قطر ، عمان و امارات بایستی محصول با کیفیت ممتاز و درجه یک ارسال گردد که اصول و آنالیزهای مربوط را دارا باشد که برای این کار کشمش ملکان قابل قبول و تایید می باشد.

کشمش انگوری بیدانه ویژه صادرات باید تازه ، کاملاً دم گیری شده و تمیز ،  گوشتی ، رنگی شفاف و بدون بو و طعم نامطبوعی باشد و میزان رطوبت و مواد مجاز افزودنی تیزاب و دود گوگرد آن نیز دقیق و مشخص باشد.

تامین کشمش انگوری بیدانه

 تامین کشمش انگوری بیدانه

این مجموعه به صورت حرفه ای و تخصصی با داشتن کارخانه مجهز به انواع دستگاه های سورتینگ در منطقه ملکان آذربایجان به عنوان تامین کشمش انگوری بیدانه ویژه صادرات می باشد که مشتریان گرامی می توانند به صورت حضوری در کارخانه تشریف بیاورند و ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات کارخانه در صورت تایید و رضایت نسبت به سفارش خود اقدام کنند.

مشتریان گرامی برای اطلاع از قیمت روز کشمش انگوری بیدانه کافی است با جناب آقای رضا نادری فر مدیر فروش کارخانه کشمش خوشه طلایی ملکان ارتباط گرفته تا ایشان تصاویری از خط تولید ، نوع بسته بندی و انواع محصولات را از بستر واتساپ ارسال نماید و یا اینکه نمونه واقعی محصول ارسال گردد.

پس از بررسی تصمیم با شما می باشد که بخواهید سفارش خود را به صورت حضوری در کارخانه کشمش انجام شود یا اینکه به مجموعه اعتماد کرده و به صورت غیرحضوری نسبت به خرید اقدام نموده تا در کوتاه ترین زمان ممکن بار آماده و بسته بندی شده و سپس آن را از هر مرزی که بخواهید ارسال بشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما