بهترین مرکز عرضه مویز ازبک عمده

این مجموعه بهترین مرکز عرضه مویز ازبک عمده با قیمت مناسب می باشد که در کنار آن سایر کشمش و مویزهای دیگر را نیز عرضه می کند برای اطلاع از قیمت انواع این محصولات با بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

بهترین مرکز عرضه مویز ازبک عمده

انواع مویز در بازار

بهترین مرکز عرضه مویز

مویز محصول فرآوری شده از انگور می باشد که دارای ارزش غذایی منحصربه فردی برای بدن بوده که خواص آن به مراتب از خود انگور و انواع کشمش های دیگر بیشتر می باشد و در ضمن کشور ما در زمینه تولید مویز در دنیا نیز سرآمد می باشد.

مهم ترین مراکز تولید مویز در ایران مناطقی از استان فارس مانند داراب ، بووانات ، تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، کاشمر خراسان و کردستان می باشد که این محصول ارگانیک را به روش طبیعی و بدون اینکه هیچ کود و سمی زده شود تولید و عرضه می کنند.

در کنار مویزهای ایرانی که بیشتر هسته دار می باشند مویزهایی نیز از کشورهای افغانستان ، ازبکستان و تاجیکستان به ایران وارد می شوند که تحت عنوان مویز افغان و ازبک به فروش می رسند این محصولات سیاه زغالی ، بدون هسته و بسیار خوش طعم می باشند ولی متاسفانه از زمانی که نرخ ارز در کشور ما افزایش یافته است قیمت خریدشان گران شده است و دیگر بسیاری از مردم توان خرید این محصول را ندارند و لذا از سبد غذایی آنها حذف گردیده است.

مویز ازبک از بهترین محصولاتی وارداتی به ایران که به رنگ سیاه و بدون هسته بوده و در سایزهای 9 تا 20 میل موجود بوده که هر چقدر اندازه آن درشت تر باشد بالطبع قیمت آن نیز گران تر می باشد.

در مورد انواع مویز یک قاعده کلی وجود دارد و آن عبارت است از:

هر چقدر رنگ مویز تیره تر و سیاه تر ، اندازه آن درشت تر و بی دانه تر باشد به علت ماده ای به نام آنتوسیانین خواص آن مقوی تر برای بدن بوده و قیمتش نیز گران تر می باشد.

 عرضه مویز ازبک

بهترین مرکز عرضه مویز ازبک عمده

مردم ایران در مصرف خشکبار سعی می کنند بیشتر مویز را نسبت به کشمش مصرف کنند در همین راستا این مجموعه تلاش کرده تا انواع مویزهای ایرانی و وارداتی را با کیفیت مرغوب ارائه نماید خود را به عنوان بهترین مرکز فروش مویز ازبک و سایر انواع مویزها معرفی کند که ارسال کلیه این محصولات را از انبار و کارگاه فراوری این مجموعه از شیراز به تمامی نقاط ایران و همچنین صادرات به بازار کشورهای مختلف به صورت حرفه ای انجام می دهد.

قیمت عرضه مویز ازبک عمده ای و سایر محصولات در این مجموعه در تاریخ 17 دی ماه 99 به شرح زیر می باشد:

  1. مویز ازبک سایز 15 کیلویی                   125000 تومان
  2. مویز ازبک سایز 13 کیلویی                   110000 تومان
  3. مویز ازبک سایز 11 کیلویی                   95000 تومان
  4. مویز ازبک سایز 9 کیلویی                     75000 تومان
  5. مویز افغان اعلا کیلویی                        87000 تومان
  6. مویزسیاه هسته دار شیراز                    48000 تومان
  7. مویز سرخ بش شیراز                          27000 تومان
  8. مویز ریش بابا آفتابی                          24000 تومان

 

**** سایر محصولات دیگر که در این مرکز با کیفیت مرغوب عرضه می گردد عبارتند از :

  1. کشمش گلدن یا طلایی انگوری صادراتی ملکان
  2. کشمش تیزابی طلایی و خرمایی
  3. کشمش پلویی آفتابی
  4. کشمش سبز و طلایی قلمی
  5. کشمش سرکه ای

مویز ازبک عمده

چگونه از این مجموعه خرید کنیم؟

اگر دنبال خرید مویز و کشمش با بهترین کیفیت ممکن هستید می توانید مجموعه لعل تاک را به عنوان یک مرجع تامین انواع کشمش در نظر بگیرید و محصولات تازه ، با کیفیت و قیمت مناسب را از این مجموعه خریداری کنید.

کیفیت محصولات این مجموعه در بازار داخل و صادرات تفاوتی ندارد و برای مشتریانی که قصد سفارش تناژ بالا دارند این امکان فراهم شده که در محل کارخانه حضور یافته و خرید خود را کامل کنند اما مشتریان خرید غیرحضوری بایستی با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا کلیه هماهنگی های سفارش شما را به بهترین نحو انجام داده و در کوتاه ترین زمان محصول خریداری شما را ارسال کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما