بهترین فروشنده کشمش آفتابی عمده

کشمش آفتابی از بهترین و با کیفیت ترین انواع این محصول می باشد که بصورت طبیعی و ارگانیک در کشورمان تولید و عرضه می گردد. تولید کنندگان بسیاری در شهرهای مختلف کشورمان به تهیه این محصول پرخاصیت و خوشمزه می پردازند. خوشبختانه امروزه می توان برای خرید کشمش آفتابی عمده یا جزئی به بهترین مرکز عرضه و فروشنده این محصول مراجعه کرد.

بهترین فروشنده کشمش آفتابی عمده

منظور از کشمش آفتابی چیست؟

منظور از کشمش آفتابی چیست؟ کشمش های تولید شده در کشورمان در سه گروه عمده تیزابی، انگوری و آفتابی تقسیم می شوند.                کشمش آفتابی درجه یک از خشک شدن انگور بدون دانه بر اثر تابش مستقیم آفتاب و بصورت ارگانیک تهیه می شود، رنگ این محصول متمایل به قهوه ای بوده و دارای خواص غذایی و درمانی بسیار زیادی است.

روش های تهیه کشمش آفتابی عمده

روش های تهیه کشمش آفتابی عمده برای تهیه کشمش آفتابی بیدانه بصورت عمده یا جزئی می توان از دو روش طبیعی استفاده کرد.                  پس از برداشت محصول از تاکستان ها و جدا کردن شاخ و برگ های اضافی انگور، خوشه های آن را به ریسمان یا طناب وصل کرده و آنها را در معرض تابش آفتاب قرار می دهیم، نکته مهم در حفظ کیفیت و مرغوبیت کشمش، انتخاب محیط مناسب و دور از آلودگی و گرد و خاک جهت خشک کردن بهتر انگورها است. بعد از حدود یک هفته می بایست که انگورهای آویخته شده را برگرداند تا نور آفتاب به همه قسمت های خوشه تابیده شده و کشمش مرغوبی حاصل شود، فرآیند خشک شدن انگورها و تهیه کشمش آفتابی به این روش حدود بیست روز طول می کشد، سپس دانه های انگور را از خوشه ها جدا کرده و در مکانی خشک و خنک نگهداری کنید.          روش دیگر تولید کشمش به وسیله آفتاب، این است که بعد از چیدن خوشه های انگور، اقدام به جدا کردن حبه از شاخه ها کرده و آنها را بر روی سفره های پلاستیکی یا ظروف بزرگ پهن کرده و در برابر تابش نور آفتاب قرار می دهند تا محصول کاملا خشک ‌شده و کشمش بعد از حدود دو هفته آماده مصرف شود، نکته قابل ذکر در مورد تهیه کشمش از روش های ذکر شده، کاهش خواص و تا حدی از بین رفتن ویتامین های کشمش به دست آمده بر اثر تابش مستقیم آفتاب است. اما امروزه به وسیله روش های صنعتی و پیشرفته تر می توان انگورها را در دستگاه های خشک کننده با حرارت مشخص قرار داد تا بعد از طی مدت زمان لازم انگورهای مزبور کاملا خشک شده و کشمش آفتابی مرغوب که تمام خواص خود را حفظ کرده بدست آید.                                    این روش بهترین راه تولید کشمش آفتابی در سطح عمده می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما