بازار فروش مویز سیاه ایرانی

بازار فروش مویز سیاه ایرانی که از محصولات ممتاز استان فارس می باشد در طول سال بسیار پررونق بوده و این مجموعه به عنوان یک تامین کننده مطمئن می تواند به مشتریان در بازار داخل و صادرات به کشورهای مختلف همکاری نماید.

بازار فروش مویز سیاه ایرانی

مویز سیاه ایرانی

 مویز سیاه ایرانی

مویز یکی از محصولات به دست آمده از انگور درشت خشک شده می باشد که با داشتن املاح معدنی و انواع ویتامین ها به عنوان یک داروخانه طبیعی نیازهای جسمی و روحی بدن انسان را تامین می کند و تقویت کننده ذهن ، حافظه و قوای جنسی انسان می باشد.

در ایران انواع مویز در رنگ های سیاه ، قهوه ای تیره و روشن و مویز سرخ که بیشتر دارای هسته حال چه نرم و چه سفت و سخت تولید می شود که مهم ترین مراکز و خاستگاهای آن مناطقی از استان فارس نظیر دشمن زیاری ، داراب ، بوانات و شیرازهمچنین کردستان ، اورمیه و تاکستان قزوین می باشد.

بهترین نوع مویز از نظر ارزش غذایی و دارویی مویز سیاه ایرانی می باشد که از انواع تولیدی آن در ایران می توان به مویز شانی یا شاهانه ، مویز انگور سیاه شیراز یا سمرقندی و مویز سیاه ریش بابا اشاره کرد که عموما دارای هسته های ریز می باشند و به خاطر حجم کم تولید موجودی آن در طول زیاد نبوده و معمولا با آغاز فصل گرما دیگر در بازار کمیاب می شوند.

در واقع بیشتر باغداران قبل از عید محصول خود را به فروش می رسانند زیرا این محصول هیچ مواد افزودنی مانند تیزاب و دود گوگرد نخورده و به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی در معرض آفتاب خشک شده است و با رسیدن فصل گرما دچار آفت و حشره می شود و به تولید کننده خسارت می کند لذا این محصول بیشتر در شش ماهه دوم سال موجود می باشد.  

بازار فروش مویز

بازار فروش مویز سیاه ایرانی

این مجموعه در کنار عرضه انواع کشمش طلایی ، آفتابی و تیزابی در سبد فروش محصولات خود نیز انواع مویز را قرار داده است این امکان برای مشتریان فراهم شده است که بتوانند نیاز خود را از این مرکز تامین کنند. البته مشتریانی که تمایل به خرید مویز سیاه بیدانه وارداتی نظیر مویز ازبک و افغان دارند در واقع این باید به ناچار از کشورهای ازبکستان و افغانستان وارد کشور شود تا مردم بتوانند از این محصولات نیز استفاده کنند.

در بحث قیمت گذاری این محصولات عوامل زیادی نظیر نوع انگور و کیفیت محصول آن ، داشتن یا نداشتن هسته ، نوع بسته بندی ، شرکت و برند تولیدی روی نرخ مویز سیاه موثر می باشد بازار فروش مویز سیاه ایرانی علاوه بر عرضه داخلی در صادرات نیز می باشد این مجموعه سابقه صادرات این نوع مویز را به مالزی ، انگلیس داشته است که با استقبال زیادی از سمت خریداران روبرو شده است مشتریان گرامی می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته و ضمن کسب اطلاعات در مورد این محصولات و قیمت آنها در صورت رضایت نسبت به سفارش اقدام نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما