فروش مویز صادراتی زرد شیراز

مشتریان گرامی در این مرکز فروش مویز صادراتی زرد شیراز به صورت عمده مستقیم از تولید به مصرف با فرآوری شسته ، سورت و لیزر شده در بسته بندی استاندارد امکان پذیر شده است برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات لازم با واحد فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش مویز صادراتی زرد شیراز

مویز صادراتی زرد

 مویز صادراتی زرد

استان فارس مرکز تولید انواع مویز در حجم بالا می باشد که عمده آن دارای هسته بوده و در سایزهای مختلف و کیفیت های متنوع موجود می باشد این محصولات مشتریان زیادی در بازارهای داخل و صادراتی دارند.

مویزهای تولید شده در شیراز دارای رنگ های سیاه ، قهوه ای ، زرد و قرمز سوخته می باشند که انواع مویز سیاه سمرقندی ، مویز فخری ، مویز ریش بابا و رطبی ، مویز بش دشمن زیاری از جمله آن می باشند.

مویز زرد رنگ به اندازه یک بند انگشت از خانواده مویز ریش بابا است که در مراحل تولید آن از محلوب تیزاب و دود گوگرد استفاده شده که باعث شده رنگ آن متمایل به زرد شود و طول عمر آن و ماندگاری را افزایش دهد و زمینه را برای صادرات آن نیز فراهم نماید.

مویز زرد رنگ مصرف چندانی در بین مردم کشورمان ندارد زیرا که مردم بیشتر مویزهای ارگانیک و طبیعی که در تولید آن موادر افزودنی استفاده نشده را می پسندند لذا هدف از تولید این محصول نگاه به صادرات است که مشتریان خاصی در کشورهای افغانستان و هند دارد که قسمت عمده آن به این کشورها صادر می شود.

این شرکت دارای کارگاه فرآوری و سورت انواع مویز در شیراز می باشد که در سبد عرضه مویز خود برای بازار داخل و صادرات این محصولات را در کارتون های 10 کیلویی بسته بندی و به فروش می رساند.

فروش مویز صادراتی

فروش مویز صادراتی زرد شیراز

مویز صادراتی زرد شیراز در سال 1400 بازار بسیار داغی را تجربه می کند و مشتریان زیادی از کشورهای افغانستان ، پاکستان و هند خریدار این محصول ایران هستند زیرا که مقصد همه این خریدها کشور هند است که قیمت این مویز آنجا بسیار گران است لذا بسیاری از تاجران افغانی دنبال این هستند که این محصول را از ایران خریداری کرده و در کشور خود با نام و برندشان بسته بندی و ارسال کنند.

این مجموعه برای فروش مویز صادراتی زرد شیراز دارای کارخانه فرآوری با خط شستشو ، سورت و لیزر در ملکان استان آذربایجان شرقی می باشد که این مویز را می تواند متناسب با شرایط صادرات آماده و تحویل مشتریان دهد گفتنی است در حال حاضر که در اوایل آذر ماه 1400 هستیم قیمت مویز زرد رنگ درجه یک به صورت شسته ، سورت و لیزر شده در بسته بندی کارتون 10 کیلویی خالص کیلویی 75000 تومان برای مشتریان فاکتور می شود.

مشتریانی که قصد خرید مویز زرد صادراتی این مجموعه را دارند می توانند با مدیر فروش مجموعه جناب آقای نادری فر ارتباط گرفته تا ایشان کلیه کارهای مربوطه را انجام دهند در ضمن برای مشتریانی که نماینده در ایران ندارند نیز کلیه کارهای بارگیری ، حمل و نقل ، ترانزیت ، بهداشت ، استاندارد و گمرک توسط این مجموعه انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما